.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحريف سخنان سردار باقرزاده در روزنامه اعتماد ملي

بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس از تحريف سخنان سردار باقرزاده در يك روزنامه دوم خردادي انتقاد كرد. اين روزنامه امروز به نقل از سردار باقرزاده اعلام كرده بود: مسئولان اجرايي خودخواهي را كنار بگذارند و اعتراف كنند.

بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس افزود: در پي انتشار خبري از سوي روزنامه اعتماد ملي شماره 946 مورخ 27/3/88 صفحه 2 به نقل از آن خبرگزاري وزين در خصوص اظهارات رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس جوابيه‌اي به شرح ذيل جهت درج در آن رسانه حضورتان ارسال مي‌گردد.

سخنان رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس كه نام وي نيز در سوتيتر به اشتباه سردار بابازاده به چاپ رسيده همانگونه كه از محتوا مصاحبه برمي‌آيد با لحن نصيحت و توصيه به آرامش همگاني بوده و قصد جانبداري از كسي نداشته است و آنچه كه به عنوان خودخواهي و اشتباهات مسئولين اجرايي انتخابات عنوان شده صحت ندارد و نوعي سوء استفاده از اظهارات رئيس بنياد تلقي مي شود.

اين بنياد ضمن اظهار تأسف از تحريف سخنان اين مقام مسئول توسط روزنامه اعتمادملي و استفاده نابجا از آن به عنوان تيتر خبر آن هم با حذف كلمه شرطي «اگر» به اين اقدام روزنامه اعتمادملي اعتراض دارد.

جمله صحيح سردار باقرزاده اينگونه بوده است: اگر كسي هم اشتباهي كرده است با اعتراف به اشتباه، خود را نزد ملت ايران بزرگ كند.

طبيعي است از فحواي كلام ياد شده نمي‌توان هيچگونه برداشتي مبني بر الزام در اشتباه مسئولان اجرايي انتخابات كرد. بنابراين استفاده غيرصادقانه از اين جمله موجب تخريب اعتمادملي مي شود و با اصل امانتداري در انتقال اخبار منافات دارد.

ضمنا متن كامل اظهارات سردار باقرزاده در سايت ساجد در دسترس عموم مي باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.728 seconds.